Klacht: Niet klantvriendelijk

op 19 augustus 2017 over de Broodzaak in de categorie Bakker

Zaterdagochtend om 06:30 heb ik met twee vriendinnen twee koppen thee besteld bij de Broodzaak op Amsterdam centraal. Echter sprak ik Engels met deze vriendinnen, aangezien zij van Spaanse komaf zijn. Vervolgens stonden we met onze kop thee in de winkel om eventueel nog een tosti te bestellen waarop collega\’s van de Broodzaak onderling geïrriteerd in het Nederlands tegen elkaar zeiden \”oh gaan ze nu daar staan\”. Vervolgens vroeg ik in het Nederlands of er iets aan de hand was, waarop werd verteld dat dat in de winkel staan tegen de regels in is. Vervolgens kwam er een jongeman met zijn kop koffie op dezelfde plek staan om een tosti te pakken. Daar werd niets over gezegd. Deze manier van handelen is onvriendelijk, respectloos tegenover klanten en staat lijnrecht tegenover hetgeen een winkel zou moeten zijn.

Ik ben tevreden als er normaal wordt gecommuniceerd en niet op het moment zelf nieuwe regels worden bedacht om niet-Nederlandse klanten te weren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Broodzaak

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Broodzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Draina