Klacht: Niet klantvriendelijk

op 13 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Toen ik dinsdagmiddag met een vriendin schoolspullen ging halen bij de action in hoorn, stond achter ons een medewerker van action bezig met de schappen te veranderen. Toen kwam er een vrouwtje die vroeg of ze pannen verkochten en de medewerken zei “moet u even zoeken” daarna vroeg de mevrouw ik zoek stoofpannen en ik kom hier nooit kunt u mij duidelijker vertellen waar het staat? Waarop de werknemer zei, “dan moet u even gaan zoeken ik heb geen zin om mee te lopen” en ze ging verder met vakken vullen. Niet veel later zag een vrouwtje dat bij de wijnglazen de glazen bijna omvielen en dat meldde ze bij de werknemer waarop de werknemer zei : ” dan moet u dat even recht zetten dat is niet mijn probleem” terwijl de mevrouw die dat zag het aardig bedoelde .

Mij lijkt het fijne voor klanten als ze klantvriendelijker zijn en vooral de werknemer niet de hele tijd op hun mobiel kijken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Larissabosstad