Klacht: Niet klantvriendelijk

op 06 juli 2017 over Texaco in de categorie Tankstations

Ik ben op 5 juli 2017, texaco binnen gelopen om wat eten en drinken te halen. Ik heb eten gehaald en daarna wou ik warme chocolademelk halen. Helaas wist ik niet hoe het apparaat werkte, dus vroeg ik om de vrouw die achter balie stond of die mij kon helpen. Eerst maakte zei een rare opmerking dat ik om hulp vroeg en daarna wees ze haar hand naar mij en zei even dimmen! Ik zei daarna pardon, ik vraag alleen hoe het apparaat werkt. Ze begon tegen mij te schreeuwen en zei ‘ik mag tog eten’. Ik snapte hier niets van en zei ik vraag alleen om hulp bij het apparaat. Ik vind onterecht dat ze zo met mensen om gaat en ook nog een klant. Ze is heel boos en klagend naar mij toe gekomen om mij uit te leggen. Ik heb toen al mijn spullen gepakt en ben de deur uit gegaan. Het ging om de texaco na afsluitdijk, a7, richting Amsterdam. Dit is geen manier om met klanten om te gaan en indien ze aan vakantie toe is, dan moet ze even haar hoofd gaan leeg halen en niet op klanten zo af gaan reageren. Het was een mevrouw met kort pittig kapsel.

Ik ben tevreden als ik gewoon op een normale manier geholpen word. Als ik op een vriendelijke manier benadert word.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Texaco over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door desi-girl10@hotmail.com