Klacht: Niet klant vriendelijk

op 16 maart 2020 over Etos in de categorie Drogisterijen

Ik kom bij Etos deurne binnen ik vraag voor hulp en ze lopen niet mee doe sagerijnig ik vraag nog is iets anders weer het zelfde en ze wijst ja daar .ik kon het nog niet vinden .dus ga naar de kassa vraag daar om hulp daar ook het zelfde behandeling sagerijnig ik zeg dat zeg tegen de vrouw achter de kassa ja lekker sagerijnen hier zegt zij ja iedereen heeft ze dag wel is niet dat zegt ze nog sagerijnig.ik zij ja nou klantvriendelijkheid mag wel ze zegt ja mensen hebben ook hun dag niet ik ben ook niet altijd vrolijk .ik zeg ja luister Julie hebben gewoon klant vriendelijk te blijven waarop de vrouw achter de kassa lacht in een keer ik vond het niet normaal dat ik als hond ben behandelt .ik ga nooit meer naar Etos toe als dit de beleid is van Etos. Hoop dat Julie hier iets aan doen want ik ben wel klant betaal mijn spullen dan verwacht ik wel normaal gedrag en niet dat ik zo behandelt word schande

Vriendelijke groet Emma
Uit deurne

Als de personeel normaal hulp bieden aan de klanten en niet met hun gezicht op onweer staat en dat je de winkel uit loopt met het gevoel dat je stuk strond bent .

Vriendelijke groet Emma carley
Uit deurne

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emma c