Klacht: Niet juiste informatie verstrekt over abonnement en voorwaarden abbonnement, en gescheurde kapotje kranten in brievenbus

op 27 mei 2016 over NRC in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte Lezer,

Melding van 2 ernstige problemen bij nieuw abonnement op NCR Handelsblad.

Probleem 1.
Sinds kort heb ik een abbonnement op de NRC Handelsblad in het weekend.
Bij intrede van het abonnement is mij beslist niet de juiste informatie betreffende het gekozen abbonnement verstrekt.
Nu zit ik er 3 jaren aan vast en dat werd er niet bij vermeld.
Dit vind ik een zeer kwalijke zaak, omdat ik anders absoluut niet voor een dergelijk weekend abbonnement gekozen zou hebben.

Probleem 2.
Bovendien worden de kranten met man en macht in mijn kleine brievenbus geduwd, door de bezorger van het NRC Handelsblad, in mijn woonplaats, waardoor ze er beschadigd en kapot uit te voorschijn gehaald worden, sommige exemplaren zijn daarom ongelezen, regelrecht richting vuilnisbak gegaan.
Dit vind ik geen service voor een zo gerenommeerde landelijke krant.
En hiervoor moet ik dan wel abonnementsgeld betalen.
Eigenlijk vind ik dit helemaal niet terecht.

Vandaag betreffende de klachten telefonisch overleg gehad, wat op zich goed verliep, zal er over teruggebeld worden in de komende week, we zitten dan in week 22, dan zal er ook een oplossing aangeboden worden, voor de 2 aangegeven klachten.
Wacht af, of er een in alle redelijkheid een goede oplossing aangeboden zal worden en of het NRC- Handelsblad de beloftes na zal komen.
Persoonlijk vind ik het geheel een zeer vervelende zaak.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NRC

Reactie van de melder van de klacht A. Willems

11 maanden geleden - Klacht is goed omschreven hoop op een goede en juiste afhandeling van mijn klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NRC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Willems