Klacht: Niet juist facturering en klantaccount

op 02 juli 2012 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Bestelling van toner -onder vooruitbetaling met iDeal- voor bijna € 400,- werd geleverd zonder verzendmelding vooraf en zonder factuur. Later een maitje met een (“raar”) verzendbericht en daarbij een pdf-factuur zonder klantnummer (!) en waarbij aangetekend was dat er nog een rekening zou volgen. De bestelling staat in het klantaccount (nog steeds) als niet afgewerkt. Een factuur van deze bestelling is niet aan het klantaccount gekoppeld. Vier keer over gemaild. Na de derde mail kwam het antwoord dat zij de betaling wel ontvangen hebben. Met mijn reactie hierop dat er nog steeds geen (juiste) factuur opvraagbaar is zoals bij al mijn eerdere bestellingen bleef onbeantwoord.

MyCom dient een juist factuur met klantnummer te koppelen aan het klantaccount en dit account verder bij te werken. Ook de klachtafhandeling is bij MyCom voor verbetering vatbaar.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 22 augustus 2012 om 12:59 geantwoord

Contact opgenomen met de klant.

Nieuwe factuur wordt verzonden naar de klant.

Wij beschouwen deze klacht daarom ook als afgehandeld.

J. van der Weijden
Active Care Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mycom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door flipfluitketel