Klacht: Niet inschrijven tentamen

op 31 maart 2016 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Sinds de invoering van een nieuw mailsysteem komt een gedeelte van mijn mail niet in mijn inbox terecht, maar in de zogeheten ‘clutter’-map. Waar ik normaliter via de mail tijdig wordt ingelicht wanneer de inschrijvingsperiode begint, was dat nu dus niet het geval. Dit had tot gevolg dat ik het na het sluiten van de periode pas doorhad en nu ben uitgesloten van deelname van de tentamens. Desalniettemin is dit wel een leermoment geweest en zal ook de spamfolder voortaan gecheckt worden.

Wanneer ik deze periode toch kan deelnemen aan de tentamens.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Beste Najee, bedankt voor het melden van dit signaal. We gaan contact opnemen met jouw opleiding en komen hier zo snel mogelijk op terug. ^NL

Bericht van Hogeschool Rotterdam

1 jaar geleden - Beste Najee, jouw opleiding heeft uitgezocht hoe het precies zit. De kwestie van de zogeheten 'clutter'-map heeft betrekking op de mailomgeving in jouw mailbox, daar heeft de RBS geen invloed op. Begin en eind van de inschrijvingsperiode wordt behalve via e-mail ook gecommuniceerd via hint, op de letterborden van het instituut, meerdere banners in het pand (C-vleugel KZ) en aandacht via de SLC-bijeenkomsten. Ook vindt elke onderwijsperiode de inschrijving in week 2 en 3 plaats. We hebben begrepen dat je alsnog ingeschreven bent voor de tentamens en we wensen je veel succes. ^NL

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hogeschool Rotterdam een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hogeschool Rotterdam

Heeft op 21 juni 2016 om 13:40 geantwoord

Zie bericht d.d. 8 april: Beste Najee, jouw opleiding heeft uitgezocht hoe het precies zit. De kwestie van de zogeheten 'clutter'-map heeft betrekking op de mailomgeving in jouw mailbox, daar heeft de RBS geen invloed op. Begin en eind van de inschrijvingsperiode wordt behalve via e-mail ook gecommuniceerd via hint, op de letterborden van het instituut, meerdere banners in het pand (C-vleugel KZ) en aandacht via de SLC-bijeenkomsten. Ook vindt elke onderwijsperiode de inschrijving in week 2 en 3 plaats. We hebben begrepen dat je alsnog ingeschreven bent voor de tentamens en we wensen je veel succes. ^NL

Alle klachten die gemeld zijn door Nwaelauruw