Klacht: niet ingescande mayo terwijl het wel ingescand is

op 17 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Op 17 september 2017 ben ik boodschappen gaan doen bij de jumbo. ik had een zelf scan genomen. Na het halen van mijn boodschappen kwam ik aan bij de zelfscan kassa. De jumbo medewerkster kwam in mijn karretje en ze scande 3 boodschappen extra toen zei ze u heeft de mayo niet ingescand ik moet naar de eerste kassa. Ik liep met haar naar de eerste kassa kwam ik als vierde in de rij dus ik zei tegen haar ik krijg gratis boodschappen ze reageerde niet bij de kassa vroeg ik tegen de dame ik wil zien dat ik de mayo niet heb ingescand en ze weigerde en vervolgens stuurde ze mij naa de supermarkt de hoogvliet om mijn boodschappen te doen. De boodschappen bleven daar staan en ik ben bij de hoogvliet gegaan om mijn boodschappen te doen.

Onterecht behandeld als ze aangeven dat ik de mayo niet had ingescand dat moeten ze ook laten zien.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia1977