Klacht: Niet in staat om de opleiding te volgen.

op 05 april 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik had een cursus thuiskapper besteld, meteen een paar dagen daarna contact opgenomen om de opleiding te annuleren, dit was goed maar ik moest het pakket terug sturen (logisch), helaas door mijn psychische toedoen ben ik helemaal vergeten het pakket terug te sturen! Hier ook netjes een e-mail over gestuurd en ook een “doktersverklaring” meegestuurd. Bij de dokter kreeg ik ook meteen te horen dat er geen doktersverklaringen uit gegeven mogen worden, toch heeft mijn HA een brief geschreven die ik kon versturen.. En raad het eens…. Deze werd niet geaccepteerd.. Er moet ik staan dat de dokter de patiënt niet acht in het volgen van de cursus, dit kon de HA niet doen want dit mag gewoonweg niet… Dus ik zit nu met een cursus die ik nu niet kan volgen omdat ik er psychisch niet toe in staat ben, maar natuurlijk is er niks te regelen met het NTI.. Maar als ik terug kijk heb ik mijn opleiding al geannuleerd, alleen het pakket niet optijd terug gestuurd.

Als het NTI komt met een tussenweg waar we beide mee tevreden zijn. Ik kan deze opleiding op dit moment niet volgen maar zou in de toekomst deze opleiding wel willen volgen, als het beter gaat met me... Graag zou ik hier contact over willen met het NTI.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:47 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door Femmert