Klacht: Niet houden aan de afspraken die er gemaakt zijn

op 22 september 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Ik werk weer sinds 17 juli bij DHL in Utrecht. Ik heb er voorheen ook twee jaar gewerkt maar ik moest er voor een half jaar uit. In juli 2017 ben ik gebeld door Miranda of ik terug wil komen, het werken bij DHL vond ik al mooi en wilde wel terug. Wel heb ik voorwaarden gesteld en die waren: minimaal 40 uur per week en alleen avond diensten en eens in de twee weken op zondag. Dit is mij door Miranda toe gezecht en ben ik dus weer terug bij DHL. Nu werkt er een maykel tak op de plaats van Miranda en zij zelf is een plaats hogerop geklommen. Maykel houd zich niet aan de afspraken die er zijn gemaakt met Miranda en dit brengt mij financieel in de problemen. Ik heb dit ook aan Maykel uitgelecht maar hij trekt er zich niets van aan. Zo Maykel het zecht in zijn woorden “ik zit nu hier en niet Miranda”. Ik wil gewoon weer naar de avonden en dan volgens afspraak voor 40 uur.

Op de werkvloer ben ik tevreden met het werk wat ik doe, of het nu aan de band is of het landelijk net, het is gewoon leuk werk. ik heb leuke vloer managers waar ik goed mee om kan gaan. Maar ook zij geven wel aan dat het sinds Miranda weg is een zooitje is.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 25 september 2017 om 09:44 geantwoord

Beste Bruce,

Bedankt voor je reactie. We nemen we jouw klacht in behandeling en gaan een en ander uitzoeken. Ik heb zojuist contact gehad met de vestiging in Utrecht. Degene die hier het best antwoord op kan geven is op dit moment op vakantie. In de week van 9 oktober is de desbetreffende persoon weer terug van vakantie.

We zullen dan direct contact opnemen en jouw klacht bespreken.
We komen er z.s.m. bij je op terug.

Olympia Nederland

Bericht van Olympia Uitzendbureau

1 week geleden - Beste Bruce, Ik heb de desbetreffende vestiging en manager inmiddels gesproken. Zij geven aan dat ze het gesprek nogmaals met u aan willen gaan. Heeft u hier interesse in dan raden wij u aan om rechtstreeks contact met hen op te nemen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Bruce Cowe