Klacht: Niet het goede aantal.

op 17 juli 2017 over Mascot Online.bv. in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Besteld: Set van 2 TechnoSmart kleefmatjes voor in de auto . Mijn referentie
AR/2017/7/13/6879627/718573/6879633

Er zat maar één kleefmatje in de bestelling.

Gewenste Oplossing:

Als ik het tweede matje alsnog zonder kosten opgestuurd krijg, ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mascot Online.bv.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mascot Online.bv. nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mascot Online.bv. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mascot Online.bv. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mascot Online.bv.

Heeft op 13 september 2017 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend te vernemen dat u een incomplete order hebt ontvangen. Wij ontvangen graag een e-mail met uw klacht en aankoopbewijs. Deze mail kunt u sturen naar info@mascot-online.nl. Wij zullen u per mail een oplossing bieden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Team Mascot Online

Alle klachten die gemeld zijn door e.knetemannrutten