Klacht: Niet goed onze papegaai verzorgd en daardoor dood gegaan

op 12 mei 2017 over Dennis Papegaaien in de categorie Dierenwinkels

Wij hadden onze papegaai naar dennis papegaai gebracht voor verblijf in hun papegaaien hotel ( rond begin november 2016) vanwege knie operatie van mijn moeder. Ik dacht dat mijn moeder in 4 weken zou revalideren en herstellen omdat de andere knie zo wel was wat uit bleek van niet dus de verblijf van onze papegaai werd langer naar ongeveer 5 a 6 weken. Totdat dennis papegaai ons belde op 13 december 2016 en melde dat met onze papegaai niet goed ging en wij gingen in de middag naar hun en daar kwamen we aan bleek uit dat onze papegaai dood was. Helemaal kapot en in tranen staarde ik naar mijn papegaai in een doosje en vroeg wat de oorzaak was en dat konden eerst niet zeggen. ze zeiden het ging allemaal goed, hij at en speelde en later zei ze misschien komt het door dat ie te lang weg was van zijn baasje. Op dat moment kon ik niks verder denken en ging weg en zei kom later wel terug. Paar dagen later kwam ik terug samen met mijn moeder voor een oplossing en vroegen of we zelfde soort kunnen krijgen en bleek uit van niet, ze boden ons een tegoed bon 400 euro en wij dachten oke dat is prima en wilde andere nemen. We hadden groen Amazone gevonden voor 500 euro en wilde dat nemen eenmaal bij de kassa bleek uit dat onze tegoed bon niet eens 400 euro waard was maar 50 %, dus 500 euro ging 250 euro van af door tegoed bon en moesten nog 250 bij betalen. We voelden op dat heel erg genaaid en opgelicht en zeiden dat we niet mee eens zijn en de eigenaren gingen tekeer tegen ons en schreeuwde rot uit onze winkel op “jullie allochtonen zijn altijd vervelend, moeilijke en probleem makers. Ik had jullie nooit wat moeten verkopen rot uit mijn winkel”. We voelde ons heel erg gediscrimineerd, bedreigd en geïntimideerd. We zijn met lege handen de deur uit gegaan en buiten kwamen we 1 van hun personeel tegen die alles een beetje heeft gehoord en gezien en zei tegen ons ” gaan jullie maar naar huis want hier ga je niks bereiken en daarnaast jullie papegaai had virus opgelopen en daar is ie dood gegaan”. Wij dacht echt dat ie dood is gegaan doordat ie te lang weg bleef van ons. Wat een grote leugenaar zijn die eigenaren. Ik heb juridische stappen genomen, aangetekend brieven gestuurd daarop hebben ze niet gereageerd en nog steeds is het niet opgelost. Wie kan ons helpen alsjeblieft.

Als ik mijn geld terug krijg 750 euro en actie ondernemen tegen hun zodat ze niet nog meer mensen duperen.
Ze staan letterlijk bij veel plekken, online en steden bekend als oplichters.
- radar
- opgelicht
- het parool
- meldpunt papegaaien
- klacht.nl zelf

En hun winkel in Den haag is ook 1 ervan.
Deze 2 winkels moet sluiten voordat ze nog meer mensen duperen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dennis Papegaaien

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dennis Papegaaien nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fereshta