Klacht: Niet goed in elkaar zetten van mij linnenkast door haco monteurs !!!

Ik heb 6 weken geleden een linnenkast 3 deurs bij haco mega store gekocht €599 plus 100 euro voor de monteurs van haco om de kast in elkaar te zetten en 50 euro bezorgen.
De monteurs hebben me kast in elkaar gezet ik kijken toen het klaar was ,hebben ze de kast beschadigd netjes afgehandeld ,kreeg ik 100 euro terug dus oke.
Merk ik een dag later dat me linkerdeur niet goed sluit van de kast en de middendeur een raar geluid maak met schuiven.
Ik weer gelijk bellen sturen ze de monteurs weer langs zeggen ze de ene kant van de vloer is niet waterpas ,terwijl hun met in elkaar zetten daar spullen voor bij zich hebben om de kast recht te zetten tegen de muur, 1 monteur probeerde dat nu terwijl de kast al staat dat gaat natuurlijk nooit niet meer.
Hij zeg zal het overleggen met Haco wat we nu moeten doen,word ik teruggebeld na een paar dagen word er gezegd we willen het verhelpen maar dat kost U 150 euro ppfff wat een schande en slechte service van Haco.
Ik reaargeer nu pas omdat ik op vakantie ben geweest en dat niet wilde laten verknallen door het personeel van Mega Store, Schande hoe ze daar met klachten omgaan Gr. Corina

Als Haco ervoor zorg dat ik een kast heb staan waarbij de schijfdeuren goed sluiten en ik geen gekken geluiden hoor met schuiven.
Er werd me verteld dat ik 10 jaar garantie heb als ik het door haco monteurs in elkaar laat zetten nu was het nog geen dag

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Corinastolk@hotmail.nl.