Klacht: Niet goed geld terug,kost 15% van het aankoopbedrag van Zmodo ZP-KB1I04-W van 590 euro

Na het niet kunnen instaleren van de draadloze camera’s en het ontbreken van de QR code op de camera’s heb ik de klanten service gemailt op dag 12 na het ontvangst van het pakket.Nu kreeg ik op dag 14 reactie van epine dat de uitprobeer periode van 14 dagen was verstreken en genoegen moest nemen met de technische servise,die ik al 2 maal had proberen te bereiken zonder enig resultaat.
Hiermee ging ik niet akkoord en kon het pakket alsnog retour sturen.
Aangetekend en in goede orde ontvangen.
Nu bleek er gebruiks sporen op de camera’s te zitten en wordt er een mindering van 15% van het aankoopbedrag gemaakt,koste 90 euro.

Na de klachten hier op de site heb ik toch besloten om niet genoegen te nemen met et restitutie bedrag van 500 euro.

Nu heb ik nogmaals mijn beklacht gedaan bij de klantenservice.. En hoop alsnog het hele bedrag terug te krijgen.
Ik heb nog nooit zo een moeilijk bedrijf mee gemaakt?!?

Als het complete bedrag terug is gestort zoals belooft!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Epine over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Epine in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Epine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Epine

Heeft op 21 juli 2016 om 07:52 geantwoord

Geachte heer Plug,

Er is inderdaad op uw verzoek een retour aangemaakt. Bij zichtbare gebruikssporen of een ontbrekende verpakking heeft u geen recht meer op het volledige aankoopbedrag. U kunt bijvoorbeeld uw camerasysteem aansluiten en testen maar niet alvast buiten tegen de muur monteren. Dit is direct met u gecommuniceerd.

Mocht u nog toelichting willen kunt u altijd contact met ons opnemen via 078-6416410 of klantenservice@epine.nl.

Epine

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Plug, Dank u voor uw reactie. Ik vindt het erg vervelend situatie maar helaas is het pakket niet binnengekomen zoals u stelt. Het product vertoont duidelijke gebruikssporen en de doos is zwaar beschadigd. Ik verzoek u vriendelijk contact op te nemen via klantenservice@epine.nl of 078-6416410. Op uw verzoek kunt u de foto's ontvangen van het ontvangen pakket. Met vrienelijke groet, Epine

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Machiel Plug