Klacht: Niet goed behandeld

op 30 juli 2017 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik kom met kortingsbonnen die ik al EERDER van de macdondald had gehad omdat ik toen de helft van me bestelling niet had mee gekregen
Dus wij wilde de bonnen inleveren 1 van happymeal waarbij je een menu moet nemen een bon voor 2de menu gratis dus 2 menus genomen dus lijkt mij dat je dan die bon van de happymael erbij mag ipleveren (want staat nergens niet in conbinatie met!) En een bon voor 2de bigmac gratis nou dat kon allemaal niet volgens meneer die dat even totaal NIET klant vriendelijk zei!
Mevr moet u even luisteren wij zijn geen Amerika waar dit kan met crouponing???? Pardon dus zo word je als klant behandeld duidelijk gezegd dat dit nergens staat vermeld en dus gewoon mogelijk moet zijn waarop hij nogmaals zegt wij zijn geen amerika ….hallo snap ik ook wel hoor ben gewoon een nederlander en woon in me eigen land dus hoef je echt niet meerdere malen te zeggen.. als er zo tegen je word gedaan en behandeld heb ik al gegeten en gedronken hoop dat jullie er wat mee gaan doen want dit is dan de laaste keer geweest!

Als ik gewoon mijn bonnen inleveren zonder grote mond en dat we geen amerika zijn

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr ros