Klacht: Niet gewezen op

op 04 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb boxershorts gekocht, 4 pakken.
Van 2 boxers heb ik gebruik gemaakt en ze zaten niet goed, waardoor ik de overige 2 terug wilde brengen.
Hier werd mij verteld dat dit niet mocht vanwege de hygiene.
Wat ik vervelend vindt, is dat dit informatie is, die zij mij horen te vertellen bij het kopen van deze shorts.
Bij de ene winkel mag je ze namelijk wel terug brengen en bij de ander niet. Daar waar het niet mag, vertellen ze dat bij de kassa.

Bij het terugbrengen/sturen van de boxers die ik niet gebruikt heb en ik mijn geld terug krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T. Mendeszoon