Klacht: Niet gemeld

op 12 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 12-8-2017 een afspraak gemaakt dat ze mijn leentoestel konden komen omruilen omdat die ook al te best was. Dus een afspraak gemaakt tussen 14:00-17:00 en heb hierdoor niet kunnen gaan werken dus geen geld kunnen verdienen. Om vervolgens dus maar om in de ochtend mijn boodschappen te doen ben ik dus voor mijn afspraak alles gaan doen. Toen ik thuis arriveerde kwam ik tot mijn verbazing achter dat de koerier al om 12:30 langs was geweest in plaats van de afgesproken tijd die ze trouwens nog hadden bevestigd in ochtend met een sms’je. Dus ik heel boos gebelde naar de klantenservice die ik nog eens moet betalen en zij mij vertelden dat ze er niets aan konden doen. Dit is diep triest als je niet eens een fatsoenlijke afspraak kunt maken. Dus zit ik nog steeds met een leen toestel dat niet 100% in orde is .

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon een berichtje hadden gestuurd met de informatie dat ze eerder zouden komen of anders alsnog op de afgesproken tijd langs zouden komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Ricardo cesar