Klacht: niet gemaakte annulering

op 18 juli 2012 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Geachte mijnheer/mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen aangaande een reservering die wij dit jaar gemaakt hebben.
Het volgende:
Op 21 mei 2012 boeken wij een verblijf van 10 dagen van 24-7-12 t/m 2-8-12 op la petit suisse in dochenne.
In diezelfde week ontvangen wij de bevestiging met acceptgiro, die wij op 27 mei 2012 betaald hebben.

Op dinsdag 17 juli 2012 besluit ik op de site te kijken, wanneer ik mijn reisdocumenten kan verwachten omdat ik deze nog steeds niet heb en wij volgende week weg gaan!
Gelezen dat ik dit via mij vacansoleil uit kan printen, dus ga ik aan de slag.
Echter kan ik niet inloggen, want de gegevens kent hij niet, dus even bellen.

Woensdag 18 juli bel ik even over 9 uur met vacansoleil en krijg ik Stan aan de telefoon.
Hij bekijkt mijn nota die blijkt te kloppen en gaat navragen hoe of wat.
Na een kleine 5 minuten krijg ik te horen dat mijn boeking op 22 mei 2012 telefonisch geannuleerd is.
Na van deze verbazing te zijn bekomen en ik dus heel leuk te horen krijg dat mijn vakantie dus niet doorgaat.
Wat mijn verbazing wekt is dat ik op 27 mei daarna betaal en dat er dan geen actie uwerzijds is dat er hier iets niet klopt.
Jullie vermelden al op de site dat je geen betaalbevestiging krijg en ik kan dus alleen van mij gegevens uit gaan.

Ik wil hier toch een oplossing voor.
Stan heeft nog gebeld naar de camping, waar uiteraard geen plaats meer was en heeft mij nog 1 alternatief geboden, maar dat valt niet zomaar te beslissen.
Ook wilde hij verder zoeken maar ik moet uiteindelijk beslissen en dat is telefonisch na zo’n bericht onmogelijk!
Ik heb mij geld teruggevraagd, en dat zou hij voor mij regelen, maar daarmee is niet mijn vakantie gered.

Kortom, ik boek geen vakantie meer via Vacansoleil omdat jullie geen controle houden op boekingen en betalingen.

Erg slecht en een verziekte vakantievreugde voor ons gezin.

Graag verneem ik een reactie van u.

Een klachtenmelding op vacansoleil zou wel erg handig zijn en een betaalbevestiging of in ieder geval een bevestiging van annulering, dan kom je niet 1 week voor je weg gaat voor dit soort onaangename verassingen te staan!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door apkck