Klacht: Niet geleverde kaartjes concert Guus Meeuwis

op 17 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht klachtensite

5 jaren geleden - Ik heb 03/08/2012 contact gehad met de ING bank omdat de rekening van Ticketloket (6747.73.837) daar loopt. Voordat zij actie kunnen ondernemen (rekening blokkeren) moeten zij eerst een aantal aangiftes van deze klant hebben. Dus doe aangifte van diefstal bij de politie en stuur die naar retail.fmb.loket@ing.nl met een korte omschrijving op een voorblad wat er gebeurd is. Mochten er mensen zijn die naar andere rekeningen geld overgemaakt hebben naar Ticketloket geef het dan ook bij die bank aan. In het kader van klantintegriteit mogen banken wettelijk GEEN diensten verlenen aan criminelen. Dus KOM IN ACTIE en stop deze praktijken.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:51 geantwoord

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Reactie van de melder van de klacht klachtensite

5 jaren geleden - 09-09-2012: Klacht mi nog niet opgelost. Heb wel een aanbod om mijn geld terug te krijgen geaccepteerd maar dat duurt nog maximaal 6 maanden. Totdat ik mijn geld terug heb vind ik dat de klant nog niet is opgelost.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ticketloket.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtensite