Klacht: Niet geleverde kaarten + geen geld terug ontvangen

op 16 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor het festival Awakenings had ik een kaart besteld. Een dag van te voren kreeg ik een mail dat ik deze kaarten niet geleverd zou krijgen en mijn geld terug zou ontvangen.

Niet alleen is het een teeleurstelling dat je dus niet meer naar het evenement gaat waar je naar uit kijkt, maar ook mijn EUR90,- heb ik tot op heden nog steeds niet terug ontvangen van Ticketloket!

Dat dit gewoon kan is mij echt een raadsel.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door roseanne