Klacht: Niet geleverde goederen en afmetingen die niet kloppen van stapelbed Beni

op 14 januari 2019 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Beste,

Ik heb in 2015 een stapelbed genaamd BENI BASIC gekocht bij Baby en tiener. Betreft een stapelbed dat ook als 2x 1 persoonsbed gebruikt kan worden. 1 bed had ik destijds al gemaakt. Tijdens het opzetten van het bed kwam ik erachter dat de schroefjes die het lattenbodem moeten bevestigen te kort waren dus heb ik mijn eigen schroefjes gebruikt aangezien alles uit de verpakking was en ik niet kan wachten op een levering van schroefjes wat lang zal duren.

2 maanden terug heb ik, omdat mijn 2e zoontje oud genoegis besloten om het 2e 1 persoons bed in elkaar te zetten en er een stapelbed van te maken. Nu open ik de doos van het 2e bed en blijkt dat er geen schroefjes bij zat. Omdat ik het bed 3 jaar terug had gekocht moest ik hier ongeveer € 25 voor betalen. Vervolgens er ook ngo achteraan gaan om nog geleverd te krijgen. Gisteren was ik bezig met het 2e bed en blijkt dat ik 2 belangrijke inbusmoertjes mis. Het trappetje sluit niet goed aan met de gaten van de rand van het bed waar ze in moeten passen. Dit is enorm frustrerend zoals u begrijpt.

Ze reageren ook nauwelijks op emails en met bellen kom je ook niet ver. Een paar keer zouden ze het uitzoeken voor je en gooien ze de telefoon op je oor. Ik zit nu met een trap waarvan de gaten niet overeenkomen met de gaten van de rand van het bed.

Mvg,

S. Alkan

Als ik een nieuwe trap krijg of een kostenvergoeding.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.alkan@live.nl