Klacht: niet geleverde dinerjaarkaart

op 18 maart 2015 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Op 7 febr. 2015 een dinerjaarkaart besteld met rente punten bij ING .
kort daarna kreeg ik via E-mail een vouchercode.
deze heb ik ingevoerd bij de bestelling van de dinerjaarkaart; maar tot heden nog geen dinerjaarkaart ontvangen.
Bij ING gemeld dat er geen kaart geleverd is ; dus stuurden ze opnieuw
de vouchercode.
Maar nu ik krijg steeds als melding dat de code al gebruikt is!

Als de dinerjaarkaart geleverd is.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:39 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door J. Koers-Stellingwerf