Klacht: Niet geleverde bestelling

op 03 september 2015 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

11 augustus een bestelling geplaats en betaald,27 aug een mail gestuurd waar bestelling bleef!31aug een excuus mail gehad met de mededeling dat de bestelling 28 aug was verzonden.de volgende dag weer een mail gestuurd dat ik niets heb ontvangen,en of zij een track en trace code konden zeggen!!tot op heden geen antwoord en geen bestelling ontvangen!!

Wanneer mijn betaalde bestelling per direct geleverd wordt!!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Nacht

5 jaren geleden - Gisteren nadat mijn klacht geplaats werd,kreeg ik gelijk een mailtje dat mijn bestelling binnen een paar dagen geleverd zou worden!!en vanavond via een andere bezorger dan tnt post is mijn bestelling via de brievenbus geleverd!!!dankzij klacht.nl !!!hartelijk bedankt!!!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Dealdigger

5 jaren geleden - Mevrouw heeft bestelling op 11-08 de bestelling gedaan, op 28-08 is deze verzonden naar mevrouw met PostNL, wij leveren niet met TNT post. Helaas was er geen Track & Trace code beschikbaar doordat dit brievenbus post is. Wij hebben mail contact gehad met klant en op de hoogte gebracht dat de bestelling onderweg was. Het is erg vervelend dat het een week heeft moeten duren voordat de bestelling aankwam bij de klant. Gelukkig is de bestelling wel aangekomen ondanks de vertraging. Wij bieden nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de vertraging.

Reactie van de melder van de klacht Nacht

5 jaren geleden - Bij deze ben ik erg blij dat de bestelling is aangekomen,maar deze werd vrijdag laat via de brievenbus bezorgt door Sandd!!!en niet met Post.nl!!!en hopelijk komt mijn andere bestelling via slimmedealtjes een dochtermaatschappij (met hetzelfde adres)ook snel binnen die ik 21 augustus heb besteld!!

Alle klachten die gemeld zijn door Nacht