Klacht: niet geleverd product

op 13 juli 2012 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb vorige week vrijdag 06-07-2012 bij mycom een HP 301 inktcartridge zwart standard capacity 3ml 190 pagina’s besteld, volgens de site zou het product de volgende dag geleverd worden. Nou was dit product afgelopen woensdag 11-07-2012 nog steeds niet binnen en hierop heb ik s’ochtends een mail gestuurd en ’s middags gebeld. Ze zeiden dat alle mails al afgehandeld waren en mijn mail er niet bijzat. Ze zouden het nakijken, ik heb er meteen nog een mail achteraan gedaan en in de mail het ordernummer erin gezet en het betalingsbewijs meegestuurd. Het is nu weer vrijdag en niets meer van ze gehoord. Ben bang dat ik naar m’n geld kan fluiten.

Ik zou tevreden zijn als ze alsnog de desbetreffende inktcartridge op zouden sturen of het geld terug geven.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 07 augustus 2012 om 16:29 geantwoord

Order wordt gecrediteerd, via mail afgehandeld.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Mycom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door pats34