Klacht: niet geleverd product

op 14 januari 2014 over Uitbieden.nl in de categorie Online Veiling

op 06-01-2014 product bij jullie gekocht maar tot op heden niets geleverd. Enkele keren gebeld en iedere keer hetzelfde antwoord. Levering is vertraagd, product niet in voorraad etc maar volgende week……? Lijkt er op dat dit bedrijf niet aan zijn leveringsplicht kan voldoen. Geef nog een week, daarna zal aangifte worden gedaan. Het in de beschrijving genoemde bedrijf RetailHeaven wil niets met uitbieden.nl te maken hebben.

Per omgaande geld retour of zeer spoedige levering van het product.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uitbieden.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Uitbieden.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uitbieden.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uitbieden.nl

Heeft op 14 januari 2014 om 17:15 geantwoord

Beste Uitbieder,

Het klopt dat u bij ons een tablet heeft gewonnen op 06-01-2014. Deze is inmiddels ook onderweg naar ons distributiecentrum, en zal binnen de levertijd geleverd gaan worden.
De veiling voor de tablet die u heeft gewonnen heeft een verzendtijd van 1-14 dagen, dit houd in dat u voor 20-1-2014 een track en trace nummer hiervan zult ontvangen waarmee u de levering kunt volgen.

We hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Uitbieden.nl

Heeft op 14 januari 2014 om 18:48 geantwoord

Dat is nog even afwachten tot 20 januari. Het is dus nog niet opgelost.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Uitbieden.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door magnum0609