Klacht: niet geleverd en wel betalen

op 28 maart 2020 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 20-12-2019 veiligheidsschoenen besteld. Niet geleverd. Nu dringt Klarna aan op betaling en gisteren kreeg ik een aanmaning met kosten. Het probleem is dat ik geen creditnota kan aanvragen bij Wish omdat ze het venster betreffende deze bestelling hebben gesloten. Daardoor kan ik het vraagnummer waar Klarna om vraagt niet krijgen en wil Klarna dat ik gewoon betaal. Hoe kom ik hier doorheen?? Ik moet € 57,– betalen voor 9 april, anders kan ik de deurwaarder verwachten. Ik wil niet betalen voor iets dat niet geleverd is. Bij Klarns staat de levering als onderweg.

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel tevreden zijn als hier doorheen gebroken zou kunnen worden. Nu zit ik klem. Wish doet niets en Klarna kan niets, zeggen ze.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]