Mijn Klacht:
Heb op internet een koffie apparaat gekocht.
Deze zou dag voor de kerst geleverd worden.
Maar helaas, niets geleverd.
Op de app van DHL staat geleverd en voor getekend.
Ben de gehele dag thuis geweest.
Buren waren niet thuis,
Dus vrees dat die zak van een bezorger het pakket elders geleverd heeft.
Maar bij wie
Gewenste Oplossing:
Alsnog mijn pakket ontvangen


