Klacht: Niet geleverd

op 29 december 2017 over Circuitvanhout.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 december een bestelling gedaan en betaald. Vervolgens op 19 december een email ontvangen dat mijn bestelling was verzonden en dat de email met de track&trace link nog zou volgen. Vervolgens hoorde ik niets meer. Email gestuurd met de vraag wat het tracking nummer was, maar kreeg een email terug dat die pas bekend was als het pakket in Nederland zou zijn?! Vervolgens weer niets gehoord, dus maar weer gemaild, en toen zouden ze mijn email doorzetten naar “ logistiek”. En vervolgens maar weer gemaild, maar er komt nu geen antwoord meer. Een pakketje versturen vanuit Duitsland naar Nederland kost geen 10 dagen! Aangezien ik nog steeds niets hebt ontvangen en ook geen antwoord meer krijg wil ik mijn geld terug!
Nog nooit zo’n slecht “bedrijf” mee gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb!

Alle klachten die gemeld zijn door AS71