Klacht: niet geleverd

op 07 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

artikel wat ik besteld had bij coolbleu op donderdag, wat vrijdag geleverd zou worden , is niet op vrijdag geleverd, wordt nu pas maandag!!.
Er zou op vrijdag niemand thuis zijn geweest, wat wel het geval was, en er zou een niet thuis bericht achter zijn gelaten, ook nergens te vinden!!!

Lekker makkelijk als de planning niet gaat / klopt om dan op deze manier een nieuwe afspraak te maken omdat de klant zogenaamd niet thuis is.

Vandaag leveren......

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:57 geantwoord

Beste heer Van den Berg,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben de route van de koerier voor u nagekeken en zien dat de koerier een geruime tijd bij u in de straat heeft gewacht. Op basis hiervan kunnen we alleen maar concluderen dat de afspraak helaas is misgelopen. Momenteel is de order geannuleerd. Mocht u de order toch nog wensen te ontvangen dan adviseren we u contact op te nemen met de leverancier. Onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 10 oktober 2017 om 20:44 geantwoord

gaat helemaal nergens over , waar heeft ie op gewacht , stoplichten, die er niet zijn.......

Alle klachten die gemeld zijn door Info@bhto.nl