Klacht: niet geleverd

op 04 september 2017 over Montagna Design in de categorie Kledingwinkels

ik heb 18-08-2017 een trainingspak van balmain besteld, en betaalt echter nu op 4-09-2017 nog niet ontvangen.

als het bestelde artikel snel geleverd word, of mijn geld terug gestort word

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montagna Design over deze klacht.

Bericht van Montagna Design

2 maanden geleden - Beste, We hebben zoals op onze website staat vermeld een levertijd van 5-10 werkdagen. we kampen op dit moment met een enorme vraag naar onze producten en daardoor is er vertraging. We hopen binnen 5 werkdagen alle achterstand weg te werken. heeft u nog vragen kunt u ons altijd mailen. mvg, MD TEAM

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Montagna Design in behandeling genomen

Bericht van Montagna Design

1 maand geleden - Beste de bestelling is geleverd ! excuses voor de lange wachttijd

Reactie van de melder van de klacht awiegers

1 maand geleden - Hallo Ik heb echt mijn bestelling nog niet gekregen, ik weet niet hoe jullie erbij komen dat hij geleverd is Angelique wiegers

1 maand geleden - trackcode: 3SDFC6999067621 www.dhlparcel.nl alstu

Reactie van de melder van de klacht awiegers

1 maand geleden - Nou na 7 weken eindelijk mijn bestelling binnen. Maar ik durf niet meer te bestellen bij jullie. Bedankt dat jullie hem als nog geleverd hebben. Maar het zou prettig zijn dat jullie eerlijk zijn naar jullie klanten Het verhaal dat het pakketje bij dhl op het depot lag omdat er een verkeerd huisnummer opstond klopte niet. Dit bij navraag bij dhl. Dhl stuurt het dan terug naar verzender. Dus wees eerlijk dan hou contact met jullie klanten. Vriendelijke Groet A Wiegers

Bericht van Montagna Design

1 maand geleden - Beste, pakket is ook terug gestuurd door dhl naar ons.... wij hopen dat u deze klacht kunt verwijderen en we wensen u heel veel plezier toe met uw bestelling. en nogmaals onze diepste excuses voor de late levering! mvg, CLIO MD TEAM

Alle klachten die gemeld zijn door awiegers