Klacht: Niet geleverd

op 18 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou tussen 11.15 en 14.15 de wasmachine bezorgd worden. Track&trace op tijd ontvangen. Stonden de hele ochtend als eerste op de planning voor bezorgen. Om 13.30 komt er een mail dat de planning niet gehaald wordt en de bezorging iets later kan worden. Een minuut later komt de tweede mail dat bezorging niet meer gaat lukken vandaag en er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden! Toch bijzonder als je de hele dag als eerste rit gepland staat!

Gewenste Oplossing:

Als pakket gewoon bezorgd wordt en er geen smoesjes worden opgehangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste A. Hoekstra,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor de vertraging en slechte communicatie! Ik zie inderdaad dat er sprake was van een herplanning. Dit komt voor als we niet de juiste maten van het pakket hebben ontvangen en het pakket dus niet mee kan op de route. Ze hebben getracht om dit zo snel mogelijk op te lossen en hebben gekeken of ze het diezelfde middag nog konden leveren. Helaas is dit dus niet gelukt.
Vandaar dat er een nieuwe afspraak ingepland is moeten worden. Gelukkig zie ik dat het 19-6-17 alsnog gelukt!

Nogmaals excuses voor deze ervaring,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Anehoekstra