Klacht: Niet geleverd

op 09 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling Wehkamp al 2 weken geleden geplaatst. Volgende dag geleverd. Halverwege dag mail dat levering dag later zou zijn. Ook die dag geen levering. Toen via site paar dagen later afspraak ingepland. Op de dag zelf 5 minuten voor bezorgtijd weer melding dat door sorteerfout weer de bezorging uitgesteld wordt.

Wehkamp gebeld. Door grote storing lopen ze al meer dan 2 weken achter bij dynalogic. Wat een chaos. Medewerker was er ook helemaal klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Bestelling op afgesproken dag bezorgd wordt. Financiële vergoeding voor 2 dagen vrij moeten nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer De Boer,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door willempie01