Klacht: Niet geleverd

op 09 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling Wehkamp al 2 weken geleden geplaatst. Volgende dag geleverd. Halverwege dag mail dat levering dag later zou zijn. Ook die dag geen levering. Toen via site paar dagen later afspraak ingepland. Op de dag zelf 5 minuten voor bezorgtijd weer melding dat door sorteerfout weer de bezorging uitgesteld wordt.

Wehkamp gebeld. Door grote storing lopen ze al meer dan 2 weken achter bij dynalogic. Wat een chaos. Medewerker was er ook helemaal klaar mee.

Bestelling op afgesproken dag bezorgd wordt. Financiële vergoeding voor 2 dagen vrij moeten nemen

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:01 geantwoord