Klacht: niet gekregen wat besteld is

op 11 augustus 2017 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Na informatie te hebben gelezen op de site van Canaldigtal mbt aanschaf recreatieschotel,heb ik de klantenservice gebeld voor meer informatie.De vraag was als ik een recreatieschotel aanschaf,zoals aangeboden op jullie site en ik ben in bezit van een reciever en abonnement van Canaldigitaal heb ik dan alles om in de camper binnen europa TV te ontvangen. Antwoord was ja, verder niets meer nodig.
Vraag of ik bij aanschaf ook korting kan krijgen.Er zijn leuke acties voor nieuwe abonnees,maar ik ben al jaren abonnee en wil ook graag korting ontvangen.Medewerkster gaat dit navragen en antwoord mij dat ik korting kan krijgen.De recreatieschotel kan geleverd worden voor 32,50 euro en 9,95 euro verzendkosten.Ik kan deze dan niet via internet bestellen ,maar nu telefonisch.Ik geef aan dat ik dit een mooi aanbod vind en bestel de satellietschotel.
3 dagen later wordt alles geleverd,maar dan blijkt dat er geen HDMI kabel en triplekop bij zit.
Gebeld met klantenservice van Canaldigitaal.
Het antwoord: mevrouw u kunt helemaal voor die prijs niet het complete set krijgen. Ik nogmaals uitgelegd wat is besproken en afgesproken,maar dat kan niet.Ik heb het verkeerd begrepen.Ik vraag om het opnamebandje dan te beluisteren,zodat je kunt horen wat is afgesproken.Een mondelinge overeenkomst is ook een definitieve overeenkomst.dan wordt aangegeven dat het recreatiepakket niet bestaat.ik loods de medewerker door de site van Canaldigtaal om te laten zien waar het staat.Na verschillende pogingen zegt medewerker dat hij het heeft gevonden.Ik geef aan dat ik op basis van die informatie,dus wat er bijgeleverd wordt ( in de doos zit) mijn bestelling heb gedaan en dus graag de ontbrekende materialen wil ontvangen.
Antwoord is dat dit niet kan en er kan een LNB kop worden geleverd voor 20 euro,de verzendkosten van 9,95 worden dan niet in rekening gebracht.Ik zeg dat dit niet klopt er was een overeenkomst voor alle materialen voor een afgesproken bedrag.Antwoord: ik moest toch begrijpen dat hier een fout gemaakt is en dat dit niet kan.Vraag ik om de HDMI kabel,die ook bij geleverd zou worden.Antwoord, u hebt toch wel een kabeltje in de schuur liggen.
Mijn reactie,u behoort te leveren wat er is afgesproken.antwoord u kunt de HDMI kabel en de LNB ontvangstkop voor 20 euro krijgen. Het heeft geen zin om in herhalingen te vallen.Het klopt niet en ze kunnen er verder niets aandoen.
Ik heb uiteindelijk gezegd om alles toe te sturen,omdat wij volgende week de satellietontvanger nodig hebben.
Ook aangegeven dat ik een klacht ging indienen en het antwoord dat moet u dan maar doen.

Mijn klacht: er moet geleverd worden wat is afgesproken tegen de prijs die is afgesproken.
Daarnaast ben ik werkelijk onbeschoft behandeld door de medewerker van de klantenservice.

Ik ben tevreden als geleverd wordt wat is afgesproken tegen de prijs die is afgesproken.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:40 geantwoord

Geachte meneer de Caluwe,

Wij hebben de gang van zaken aan de hand van uw bericht nog eens nagegaan.
DE kosten voor de oorspronkelijke apparatuur zijn in mindering gebracht, zodat alles 32,50 minder zal gaan kosten ,dan wat u is gemeld.
Het kan zijn dat de DUOLNB en de HDMI-kabel appart worden geleverd.

Heeft op 13 augustus 2017 om 08:34 geantwoord

Nu wordt aangegeven dat 32,50 in mindering wordt gebracht.Het totale pakket zou 32,50 euro exclusief verzendkosten zijn, dit is een verschil van 34 euro wat nu in mijn nadeel is. De LNB en HDMI kabel moeten nog geleverd worden,die zaten er niet bij.
Ik ben tevreden wanneer een gemaakte afspraak wordt nagekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wilhelmina1