Klacht: niet gekregen mesjes

op 22 februari 2015 over Courlux International in de categorie Oplichting

lektum voor een rekening van 55.87 voor het niet betalen van een rekening van15.80. Ik wil u laten weten dat ik maar 1x van jullie mesjes heb gekregen en die heb ik ook betaald. daarna heb ik geen mesjes meer gekregen dus ben ik ook niet van plan om die rekening te betalen.In uw admenistratie kunt u zien dat ik de mesjes betaald heb waar ik ook een rekening bij heb gekregen.Weliswaar iets later dan geplant maar wel betaald. daarna heb ik niets meer van jullie gekregen dus lijkt het mij duidelijk dat ik ook niet ga betalen voor iets wat ik niet heb gehad.Ik voeg er een bankafschrrift bij van mijn eerdere betaling.Maar verder heb ik niets gehad hier!

ou u dee opdracht willen terug trekken bij dat incassoburo want ik heb geen in om steeds achter alles aan te moeten gaan.

Mocht u alsnog mesjes willen sturen(die als ik ze wel krijg uiteraard betaal)zou u er dan een neiuwe houder bij willen doen de oude gaat niet na behoren houd de mesjes een beetje moeilijk vast.Alvast bedankt!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Courlux International

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Courlux International nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Aangezien uw bericht via deze forumwebsite is binnen gekomen en u geen rechtstreeks contact met ons heeft opgenomen, komen wij later dan u verwachtte op uw bericht terug.Wij zien dat het bedrag inmiddels betaald is en het lidmaatschap stopgezet is. Kunnen wij u verder nog ergens mee helpen?Als u verdere vragen heeft dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, dit kan tussen 8.00 en 21.00 op het volgende telefoonnummer 0900-4564564 of per mail [email protected] vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 23 juli 2015 om 12:39 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door appie slangewal