Klacht: Niet gekregen bestelling

op 13 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik dacht dat jullie me brief hebben ontvangen van ik heb en gestuurd op 30/06/2016 jullie zeggen heel makkelijk dat jullie hem niet hebben ontvangen
En nu ben ik de klos en jullie zeggen super makkelijk dat jullie hem niet hebben gekregen kunt u zeggen of het goed komt of niet en jullie hebben ook nog eens geen telefoon schrijf voortaan bij de website I
Je telefoon nummer als er wat is dan kan iemand bellen en daarnaast heb ik ook en kopie van de kassabon van de pakketje die gestuurd is .I Petrov

Gewenste Oplossing:

Wanneer u me geld terug geeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 31 mei 2017 om 10:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Petrov,,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is in 2016 gemeld en zeer waarschijnlijk al opgelost. Derhalve zet ik deze klacht op 'opgelost'. Mocht er geen sprake zijn van een opgeloste klacht, dan kunt u de klacht uiteraard nog eens melden zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ivona5