Klacht: Niet gekregen bestelling

op 13 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Ik dacht dat jullie me brief hebben ontvangen van ik heb en gestuurd op 30/06/2016 jullie zeggen heel makkelijk dat jullie hem niet hebben ontvangen
En nu ben ik de klos en jullie zeggen super makkelijk dat jullie hem niet hebben gekregen kunt u zeggen of het goed komt of niet en jullie hebben ook nog eens geen telefoon schrijf voortaan bij de website I
Je telefoon nummer als er wat is dan kan iemand bellen en daarnaast heb ik ook en kopie van de kassabon van de pakketje die gestuurd is .I Petrov

Wanneer u me geld terug geeft

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 31 mei 2017 om 10:51 geantwoord

Beste heer Petrov,,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is in 2016 gemeld en zeer waarschijnlijk al opgelost. Derhalve zet ik deze klacht op 'opgelost'. Mocht er geen sprake zijn van een opgeloste klacht, dan kunt u de klacht uiteraard nog eens melden zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice