Klacht: Niet gekregen bestelling

op 13 juli 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Ik denk dat jullie mijn contact hebben gekregen want ik heb hem op 30-06-2016 verstuurd ik verstuur een copy van de bon en jullie kunnen makkelijk zeggen dat jullie het niet hebben ik ben nu ik ben zonder niks nu ik heb geen contact geen geld niks ik ga het anders aanpakken als jullie het niet kunnen naa 1 maand dan doe ik het wel en jullie Moeten niet schrijven dat alles in orde is maar dat is het niet I Petrov

Ik wil mijn geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 31 mei 2017 om 10:54 geantwoord

Beste heer Petrov,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is in 2016 gemeld en zeer waarschijnlijk al opgelost. Derhalve zet ik deze klacht op 'opgelost'. Mocht er geen sprake zijn van een opgeloste klacht, dan kunt u de klacht uiteraard nog eens melden zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice