Klacht: Niet gehoord door VakantieVeilingen

op 26 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw
ik heb via vakantie veiling een 3 daagse stedentrip gewonnen naar milaan. vakantieveilingen werkt samen met flywise en hun hebben een hotel geboekt voor mij. maandag 22 mei was de dag van aankomst in het hotel. personeel van het hotel was onvriendelijk en hebben ons niet netjes behandelde. bij het inchecken kreeg ik al snel het gevoel dat ik niet welcome was. de medewerker zuchten ieder keer, en keek ons niet eens 1x aan. wij trokken ons hier niets van aan en wilde onze vakantie niet verpesten. eenmaal in ons kamer begon de ellende pas kamer stonk naar riolering en de handoeken waren vies en stonken heel erg. kamer stonk zo erg dat wij direct weggingen en wegbleven tot midden in de nacht. toen wij hier wat van zeiden deden ze alsof zij geen engels begrepen. de volgende ochtend zijn mijn vriendin en ik gaan ontbijten wij hadden de dag ervoor aangeven dat wij geen ontbijt nemen, maar als we toch vroeg wakker worden wij toch gaan ontbijten en dat ze ons dan wel zullen zien verschijnen. mijn vriendin en ik waren aan het ontbijten en we gaven onze kamer nummer door zodat het op de rekening kon gezet worden.toen wij klaar waren met ontbijten zijn we terug gegaan naar ons kamer. een medewerkster volgde ons tot ons kamer om te kijken of wij wel de juiste kamer hadden doorgegeven. toen wij wilde weggaan na de ontbijt werden we uitgemaakt voor dieven en criminelen en zeiden ze jullie wilde niet voor de ontbijt betalen dat doen alle Nederlanders hier. ik zei netjes wij gaan wel voor ons ontbijt betalen jullie hebben ons kamer nummer en als we gaan uitchecken betalen we hier netjes voor. zij bleven roepen en schelden dat we dieven zijn en dat ze dit al eerder hebben meegemaakt etc etc en dat we maar op zoek moesten gaan naar een andere hotel. ik heb direct gebeld met flywise en die zei letterlijk het is een goed hotel wij kunnen niks voor je doen. mijn vriendin en ik hebben een andere hotel geboekt en zijn weggegaan. onze hele vakantie is verpest en wij zijn hier enorm verdrietig van. ik vind dit niet normaal zo ga je niet met mensen om. ik heb zoveel schade geleden door deze trip naar milaan, heb contineu naar nederland gebeld hoge telefoonkosten. als dit niet wordt opgelost ben ik van plan om via de rechtsbijstand een advocaat te nemen.
En mijn verhaal overal openbaar te zetten.
Ik heb vertrouwen in jullie VakantieVeilingen al jaren maar dit kan niet wat ons is overkomen en dit moe opgelost worden.

Inmiddels heeft VakantieVeilingen gereageerd op mij. Zij zeggen dat het mijn woord is tegen het woord van het hotel. Het is nogal logisch dat het hotel dit allemaal gaat ontkennen.
Ik ben al jaren trouwe klant van VakantieVeilingen ik Ben in Italië geweest ik heb het ervaren en meegemaakt! En VakantieVeilingen zegt je hebt geen bewijs dus we kunnen niks voor je doen.
De Kamer stonk zo erg hoe moet ik dat bewijzen? En waarom moet ik da bewijzen ik als klant geef dit aan waarom moet ik het bewijzen? Ik ben weggegaan van het hotel is dat niet bewijs genoeg?

Ik heb nu een advocaat aan de hand genomen hiervoor, wat ik laat mij niet zo behandelen door niemand niet.
En ik wil ook dat niemand ervaart wat ik heb ervaren en daarom zal ik mijn verhaal overal neerzetten.
Ook op mijn blog waar ik duizend volgers heb zal ik dit uitgebreid vertellen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil een deel van mijn geld terug.

Door de stank wat in de Kamer hing was ik genoodzaakt een andere hotel te boeken.
De kosten hiervan verhaal ik op VakantieVeilingen en flywise.
Ik heb beiden gebeld in Italië en mijn verhaal gedaan beiden deden niks voor mij.
Ook mijn telefoonkosten verhaal ik bij jullie.

Hieronder een foto van de handdoeken hoe wij ze kregen laat staan hoe ze roken

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 06 juni 2017 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben vernomen dat er op 31 mei jl. telefonisch contact met u is geweest met de afdeling travel van Vakantieveilingen.nl.

Wij hebben uw klacht meerdere malen intern besproken, daarnaast ook met de aanbieder Flywise en het hotel.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niets voor u betekenen en sluiten wij uw klacht.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door chaffie