Klacht: Niet geholpen

op 07 september 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Terug van vakantie uit Zuid-Frankrijk willen de kinderen graag bij Mc Donalds eten en als ouders lust je op den duur ook wel wat. Als trouwe klanten weten we dat Mc Donalds altijd weer een groot succes is voor ieder binnen ons gezin.

Echter kwamen we in België bij de Mc Donalds vestiging in Chaussée de Liège 41, 6900 Marche-en-Famenne op woensdag 8 augustus aan vòòr 22.00 uur. Naar binnen lukte niet meer, want 22.00 uur sluitingstijd en men was al bezig met de schoonmaak. Het was op dat moment echter 21.54 uur… maar goed. Een medewerkster die het terras opruimde gaf aan dat we buiten nog wel konden bestellen via de Mc Drive die nog wel open bleef. Buiten opeten op terras was ook mogelijk en voor ons geen enkel probleem.

Vervolgens lopend even de bestelling doorgeven via de praatpaal, maar dit ging niet. We moesten doorlopen naar het eerst volgende raam. Dat bleek echter gesloten. Wij doorgelopen naar het tweede raam. Dat bleek open, echter zat er niemand. Weer teruggelopen om de order door te geven bij de praatpaal zoals we zijn gewend, maar opnieuw kregen we te horen naar het raam te lopen. Ook bij de glazen deur achter bij de keuken werden we gezien, maar niemand die ons hielp. Echt heel vreemd. Dit is niet de service van Mc Donalds die je zou verwachten toch.

Nog eens proberen de aandacht te trekken van de medewerkers binnen, maar met geen mogelijkheid konden we onze bestelling doorgeven. Binnen niet, maar buiten via Mc Drive dus ook niet. We zijn om 22.20 uur maar vertrokken. De kinderen zijn nu teleurgesteld in Mc Donalds. Elke keer als ze de gele M zien, komen de herinneringen weer boven. Tja.

Misschien nemen meer mensen de moeite om de klachten die ze ervaren over te brengen en kan er iets gedaan worden om de kwaliteit in deze vestiging wat hogerop te brengen, want dit kan toch echt niet.

Ik ben geen veeleisende klant. Gewoon geholpen worden en aandacht voor een situatie, zoals wij met een gezin met 3 kinderen die van vakantie komen en willen eten. Terwijl de Mc Drive open zou moeten zijn werden we niet geholpen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Multimiedema