Klacht: niet functioneren

op 13 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

tot 3 keer toe een saeco nina bar ontvangen en tot 3 keer toe
functioneert het apparaat niet naar behoren, omdat de koffie niet doordruppelt, maar het water erover heen gaat. Hun antwoord dat de gaatjes niet goed zijn en dat dat veelvuldig voorkomt. Ik krijg wel een nieuwe, maar ze werken niet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een ander espressomachine ontvangen, die wel functioneert en waar ik met snelfiltermaling koffie mee kan zetten en evt cappucino en heet water functie heeft, zoals de
saeco, maar hoeft niet hetzelfde merk te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 10 augustus 2012 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips heeft helaas geen reactie meer van de klant mogen ontvangen, we gaan er van uit dat het probleem is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door em timmer