Klacht: niet deugdelijk bankstel en relax stoel.

22 oktober 2016 bankstel gekocht plus relax stoel,9 december geleverd direct zichtbare gebreken,10 december verkoopster hier thuis foto s genomen en klacht ingediend.
uiteindelijk op 8 februarie 2017 kwam en een monteur die zei dat het hele bankstel elders gerepareerd zou worden en dat de stoel, die helemaal schuin in elkaar zat, direct omgeruild moest worden.
na veel heen en weer gedoe werd mij een nieuw bankstel en relax stoel beloofd op 13 maart 2017. Na aangetekende brieven van mijn kant , drie stuks, was het er dan toch van gekomen ik mocht in de winkel mijn nieuwe spullen komen bekijken alvorens ze bij mij afgeleverd zouden worden.
Bij het uitpakken van de eerste bank werd al zichtbaar dat ook deze eenzelfde problemen had als de eerste, diverse rimpels en plooien in het leer van de armleuningen verdikte lichte strepen in het leer en een asymetrische verhouding in de stand van beide armleuningen, toen ik de dames een afgedrukt voorbeeld liet zien van hun site hoe het bankstel eruit moest zien zei de verkoopster mij ,, ja maar dat is gefotoshopt.
Nu heb in alweer een aangetekend schrijven laten weten dat ik na 8 maanden het beu ben en dat ik het aankoopbedrag terug wil en daarna z.s.m. het bankstel eruit, ik heb ze daarvoor 14 dagen de tijd gegeven tot 5 juli2017, tot op heden nog niets vernomen, maar ben bereid tot elke prijs door te gaan, tot op heden 100 euro waarvan 50 aan 30 minuten gesprek das rechtshulp, maar al moet ik ervoor naar de rechter , ik ga door.

Als ik het aankoop bedrag terug op mijn rekening heb en het bankstel de deur uit is, eventueel de door mij gemaakte kosten.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 13 juli 2017 om 10:22 geantwoord

Beste Mevr Hanegraaf, allereerst onze excuses voor de trage afhandeling. Onze servicedienst heeft een vertraging opgelopen waardoor het e.e.a. langer op zich heeft laten wachten dan normaal. Na het ontvangen van het servicerapport konden we eindelijk overgaan tot het bestellen en omruilen van uw bankstel en relaxstoel, wat ook nodige tijd heeft gehad. Uiteindelijk is alles binnengekomen en is alles naar ons bevinden in uitstekende kwaliteit en afwerking afgeleverd. Uw reactie verbaasde ons dan ook. We benadrukken dat de goederen in een uitstekende conditie zijn en dat u hier zonder problemen van kunt genieten.
We wachten dan ook op uw reactie om de goederen bij u te kunnen omruilen.

Met vriendelijke groeten

Haco Den Bosch

Heeft op 13 juli 2017 om 12:03 geantwoord

Uw verkoopsters hebben ter plekke,14 juni, al een reactie gekregen van mij.
Ik heb uwhun via de foto s die ik van uw site heb genomen over het betreffende bankstel laten zien hoe het bankstel er uit zou moeten zien, niet zoals deze vol rimpels en witte strepen plus ongelijke verhoudingen in de armleuningen.
Hun reactie,, Ja maar dat is gefotoshopt, uw uiteindelijke reactie , na 8 maanden, dat u durft te beweren dat het tweede bankstel in orde was, vind ik een boute bewering u heeft het immers niet gezien het werd pas in mijn bijzijn uitgepakt, en u was daar niet bij.Ik blijf dan ook bij mijn eerder gestelde eis.

Alle klachten die gemeld zijn door chanegraaf@home.nl