Klacht: niet corect uitbetaald

op 26 mei 2016 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Op dinsdag 24 mei omstreeks 2245 uur heb ik gespeeld in holland casino valkenburg op speelautomaat 370. Ik heb tijdens mijn spel vrije spelen gekregen. Ik heb gekozen voor 10 vrije spelen die vermenigvuldigd zouden worden keer 2.

Het speel dat ik speelde was miner. Bij het 8 of 9 vrije speel, kreeg ik de vijf rode diamanten die 20000 credits waard zijn maal 2 is 40000 credits. Er werd maar 20000 uitgekeerd. Iedere credit is 0,02 waard. In totaal kreeg ik rond de 26000 credits bijgeschreven in plaats van 460000. Dit scheelt €400.

Nadat ik een paar keer hadden verder gespeeld heb ik op de knop call attendent gedrukt en gewacht. Er kwam niemand en heb dus zelf iemand aangesproken.
Zij haalde haar chef erbij en die gaf aan niets te kunnen doen omdat ik verder gespeeld heb. Gevraagd aan de chef om de beelden terug te bekijken op camera.
Dat ging niet en was niet mogelijk.
Het is mijn verantwoording en niet van het casino dat ik correct betaald wordt. Waarom kunnen de beelden wel teruggekeken worden bij speeltafels, want als daar iets fout gaat weten ze je wel toe vinden.

Ik kan nergens in de voorwaarden vinden en ook niet bij de speelautomaat dat ik ten allen tijde verantwoordelijk ben voor het spel. Heb de chef hierop gewezen en daar gaf hij geen antwoord op. Doordat zij het spel niet terugkijken en mij niet geloven kost het mij €400.

Een gesprek met de bedrijfsleider een een goede compensatie.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 02 juni 2016 om 10:44 geantwoord

Naar aanleiding van de klacht is er contact opgenomen met deze gast. In het gesprek is de klacht besproken. Volgens de vestiging in Valkenburg is de gast uiterst tevreden met de geboden oplossing. En kan de klacht op Klacht.nl hiermee worden afgesloten. De gast gaf zelf aan ook de klacht te sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Antonie Van Rhijn