Klacht: niet compleet

op 24 augustus 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik heb foto’s in een map staan (die ik kan zien in Windows verkenner), maar als ik de (soortgelijke) verken-functie open in Albelli, staan sommige foto’s er niet tussen. Dit komt waarschijnlijk niet door de naam (aangezien er soort gelijke namen gebruikt worden door foto’s die door dezelfde camera gemaakt worden, die ik wel kan zien), en dus ook niet door de camera waardoor ze gemaakt zijn. Ook lijkt de datum waarop de foto’s gemaakt zijn geen rol te spelen. En de bestandstypen van de foto’s (die niet zichtbaar zijn in albelli) zijn ook gelijk aan de bestandstypen van de foto’s die wel zichtbaar zijn. Ook worden namen van foto’s niet meerdere keren gebruikt.
Dit is bij het maken van een fotoboek heel vervelend, en ik zou graag hebben dat er iets aan gedaan wordt.

Wanneer ik alle foto's kan zien in de verkenner van Albelli

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 04 november 2016 om 15:16 geantwoord

Geachte meneer Van Dijken,

Wij hebben na ontvangst van deze klacht meteen een e-mailbericht naar u toegestuurd waarin wij u vragen om uw medewerking.

Na verzending van het e-mailbericht hebben wij echter tot op heden niets meer van u vernomen. Wij hebben u nogmaals een e-mailbericht toegestuurd. Wij ontvangen daar graag antwoord op.

Met vriendelijke groeten,

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door PDijken