Klacht: niet compleet bestelling

op 02 juni 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Hadden voor 3 man en 1 kind binnen eten besteld voor meenemen mede onder de bestelling zat een mc wrap menu middium maar de wrap zelf zat er niet bij waardoor ik alleen de frietjes had en wat drinken. Omdat we mee genomen hadden niet gelijk konden klacht weg kon leggen bij de mc aan de snelweg bij henhendrik ido ambacht

Wil graag deze menu compleet opnieuw hebben kostenloos bij mc naar keus

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Reactie van de melder van de klacht Stephan schepers

11 maanden geleden - Ik heb bericht gehad dat u de klacht niet behandeld met andere woorden niet serieus neemt dat wij betaald hebben wat wel niet gekregen hebben. Dit is vervelend maar fout maken in menselijk. Maar dat de klacht niet behandeld word dus niet serieus genomen worden is echt erg en gewoon diefstal. Ik hoop dat u de klacht als nog serieus behandeld andere zal ik het met sociaal media delen in de hoop dat mensen delen en net zo als mij denken deze mc voorbij te rijden.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephan schepers