Klacht: niet compleet

op 25 februari 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 februari 2017 om 16:55 geantwoord

Geachte meneer/mevrouw Van Der Kloet,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen zaterdag de bijlage heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u op de dag zelf ook melding heeft gemaakt via Mijn Media. Dit is inmiddels doorgegeven aan onze bezorgservice en de nodige handelingen worden genomen om de bezorging weer op orde te krijgen.
Uw coulance hebben wij het verzoek ingediend om de bijlage Vrouw in ieder geval voor u na te sturen via de Post.

In het geval dat onverhoopt de krant niet compleet geleverd wordt, kunt u de bijlages ook digitaal met ons meelezen. In zowel onze Telegraaf Krant app als op onze website zijn de bijlages bij de digitale krant terug te vinden.

Wanneer u bij ons meldt dat u een krant niet ontvangen heeft, compenseren wij dit op uw abonnement door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende betaal- of actieperiode zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

PO ~ Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marjo en Hans van der Kloet