Klacht: Niet blij

op 13 september 2016 over 123BestDeal.com in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 mails naar jullie gestuurd en ik krijg alleen een bevestiging mail dat jullie er mee bezig zijn dus mag ik het retour ordernummer

Gewenste Oplossing:

als ik wat bestel moet ik het wel goed zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar 123BestDeal.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door 123BestDeal.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat 123BestDeal.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

123BestDeal.com

Heeft op 03 oktober 2016 om 11:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas kunnen wij u hiermee niet verder helpen daar er geen ordernummer vermeld is. Indien dit inmiddels nog niet opgelost is dan kunt u met ordernummer mailen naar support@123bestdeal.nl . Helaas kunnen wij u hiermee niet verder helpen daar er geen ordernummer vermeld is. Indien dit inmiddels nog niet opgelost is dan kunt u met ordernummer mailen naar support@123bestdeal.nl .

Alle klachten die gemeld zijn door Maix hunter