Klacht: Niet binnen een dag geleverd. Wederom sorteerfout

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6-6-2017 tv besteld bij coolbleu. Bezorgdag 07-07-2017. Helemaal blij.
S morgens om 8 uur een sms bericht, uw tv wordt tussen 14:00 en 17:00 uur gelverd.
Omdat we om 1400 uur even weg moesten even de status op track en tracƩ gekeken. Tot onze verbazing wordt er helemaal geen TV Geleverd. Vanwege sorteerfout ????
Geprobeerd te bellen wat het nu was.. direct een bandje over als er een sorteerfout is ,dat je dan maar moet wachten op de status zodat je een nieuwe afspraak kan maken. Na het lezen van alle onderstaande klachten heb ik hier geen vertrouwen meer in. Ik kan niet voor elke afspraak vrije dagen opnemen.
Gebeld met coolbleu zij zijn hiermee bekend maar blijven toch met dit bedrijf werken. Nu order geannuleerd wel minimaal week wachten tot geld retour wordt gestort. Als alles goed gaat ,

Afwachten dan maar šŸ™ wat een desillusie

Gewenste Oplossing:

Tv alsnog snel leveren, geld binnen een dag retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vermeulen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat de bestelling inderdaad 7-6-2017 op sorteerfout is komen te staan. Onze excuses hiervoor! Deze sorteerfout is sinds 8-6-2017 opgelost en we hebben u sinds dien meermaals een mail gestuurd om een nieuwe afspraak te maken.

Wij hebben tot op heden niets vernomen over het feit dat deze order geannuleerd moet worden.
Betreffende de kosten die u retour wilt krijgen, dit dient u na te vragen bij de leverancier. Zij zullen u kunnen aangeven of u de kosten direct retour krijgt of als het artikel daadwerkelijk bij hun retour is ontvangen.

Wilt u dat wij de bestelling alsnog voor u annuleren? Dan vernemen wij dit graag van u. U kunt dit doorgeven middels Social Media, Facebook, mail of telefonisch.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 19:48 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben helaas geen mails van u ontvangen.anders hadden wij per direct hierop gereageerd.
Wij zijn nog in onderhandeling met de leverancier , zij wachten op het retour van het product

Mvg trudy

Alle klachten die gemeld zijn door davyboy16