Klacht: Niet binnen afgesproken tijd geleverd

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telfort bezorgt ook met de OPD, ik zou gebeld worden over het tijdstip van bezorging als de koerier in de buurt is.. Niet gebeld, en dan een briefje in de bus dat ik er niet was (ook afspraken) 2 dagen later een nieuwe levering, weer niet binnen de afgesproken tijd (van 13.15u tot 17.30 u) gebeld (net voor 18u, bereikbaarheid) ja ja ja , wacht u nog maar even. … Dit heb ik ook bij Telfort gemeld, eens kijken of er serieus mee wordt omgegaan (bij eerdere klachten geen enkele reactie ontvangen…)

Gewenste Oplossing:

Laat even weten als de koerier in de file staat, dat voorkomt ergernissen en mogelijk gemiste afspraken. OPD site bekenen, ook geen mogelijkheid om klacht in te dienen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 28 december 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wat is daar de functie van