Klacht: Niet bijvullen van het assortiment

op 19 juli 2017 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een vaste klant van de Poiesz Sneek Duinterpen , ik heb klacht over het niet bijvullen van hun assortiment al een paar dagen merk ik dat en dat vind ik schandalig aangezien ze ook nog een dure supermarkt zijn (mijn eigen keus dan dat ik hier boodschappen doe maargoed je verwacht ook wat kwaliteit van de supermarkt ervoor terug )

Gewenste Oplossing:

Als ze deze fouten in de toekomst niet meer maken
Bijv Spa Bosvruchten = al 4 dagen uitverkocht

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Letsgo