Klacht: Niet bezorgen van betaalde artikel

op 30 juni 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Heb zwembad intex betaald op 24 juni 2018.Staat sinds 27juni aangemeld bij bezorger maar nog niet ontvangen. Na 3 dagen nog steeds dezelfde status. Klantenservice bellen kostte mij 22minuten inde wacht.
Klantenservice dame beweerde dat buiten hun schuld was. Zij hadden het verstuurd. En dat het heel soms vertraagd is bij post. Dat het wel goed zou komen. Bizarre veronderstelling als drie dagen bij een grote bezorger status onveranderd is. Heb al drie dagen iemand thuis laten zijn om bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Nu staat verwachtte bezoeging op dinsdag (9dagen nabetaling). Met nog steeds dezelfde status aangemeld maar nog niet ontvangen door bezorger. Enfin ik moest vragen of zij een onderzoek ging doen. Waarop gereageerd werd dat dan intussen de levering al wrs al zou zijn. Gezien het aantal klachten.over bezorging voel ik mij voorgelogen.

Als het bedrijf contact opneemt, en heel precies uitlegt wat de reden is voor stagnatie. Ik heb begrip voor stagnatie in bedrijfsprocessen zolang duidelijk is waar het is en zodat er verbeteringen beveligingen ingepast kunnen worden.
Wat bij mij irritatie verhoogde was de laissez faire houding van klantenservice. Geen inleving en geen hart voor goede service van je bedrijf.
Indien geen geldige reden gegeven kan worden graag financiele vergoeding voor 4 x toegangskaartje voor zwembad. Omdat ik mijn kinderen.had beloofd dat wij dit weekend zouden kunnen zwemmen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste Pia, Vervelend dat je het zwembad niet binnen de 5 werkdagen hebt ontvangen en onze excuses dat je het telefonische contact niet als prettig heeft ervaren. Wij sturen de klacht door naar de veilingbeheerder om een onderzoek te starten bij Post.nl zodat wij kunnen nagaan wat er misgaat met de levering. Wij houden je binnen 10 werkdagen op de hoogte, zodra wij een terugkoppeling ontvangen. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 september 2018 om 13:54 geantwoord