Klacht: Niet bezorgen

op 17 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou tussen 11:30 en 14:30 een pakket ontvangen en krijg om 14:32 een melding dat er om 11:00 niemand aanwezig was. Nou was er al iemand vanaf 09:30 aanwezig!
Het is al eerder gebeurd met Dynalogic dat er gezegd werd dat ze langs zijn geweest terwijl er toch wel iemand thuis was.
Nu ben ik het een beetje zat. Ik zou niet snel een klacht online plaatsen, maar ik zie dat ik niet de enigste ben.
Dit is echt slechte service. Ik zou bedrijven adviseren om niet meer samen met ze te werken.

Gewenste Oplossing:

Als Dynalogic stopt met liegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vianen,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door VincentVianen